Zamieszczamy link do strony Ministerstwa Zdrowia, gdzie znajdują się aktualne informacje, zalecenia i komunikaty.

https://www.gov.pl/web/zdrowie/co-musisz-wiedziec-o-koronawirusie


 

 Należy spełnić 2 wymagania, aby z niego skorzystać  czytaj więcej


 

Zapowiedzi


 

Z głębokim smutkiem i żalem
przyjęliśmy wiadomość o śmierci


Eugeniusza Szydło


naszego Kolegi i wieloletniego członka naszej społeczności.
Zostanie w naszej pamięci
jako pogodna i zawsze uśmiechnięta osoba.
Wyrazy głębokiego współczucia
Rodzinie i Bliskim
składa „Słupska Izba Przemysłowo Handlowa".


 

Wieczór Biznesowy 2020.03.18 Podatki w Praktyce

 

Często mówi się, że dwie rzeczy w życiu są pewne, śmierć i podatki.
Na pierwszą rzecz nie mamy wpływy z drugą można żyć. Lecz dobrze jest wiedzieć jak.
Na najbliższym Wieczorze Biznesowy temat podatków przybliży Lech Feder Radca Prawny z Kancelarii Doradcy Podatkowego -Radcy Prawnego "Elpod" oraz członek Kapituły Pomorskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych.
Link do zakupu biletów https://app.evenea.pl/event/podatkiwpraktyce/


 

Co znajduje się w ustawie o koronawirusie?  czytaj więcej


 

 

 

 

Społeczna odpowiedzialność biznesu. "Strategia zarządzania, zgodnie z którą przedsiębiorstwa w swoich działaniach dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne, aspekty środowiskowe, czy relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami". Tak brzmi definicja. Czy naprawdę można budować przewagę konkurencyjną na pomaganiu i służeniu innym? Przecież biznes bardziej kojarzy się z zarabianiem pieniędzy niż ich rozdawaniem.

Swoimi doświadczeniami na ten temat podzieli się Arkadiusz Śmigielski Prezes "Optinav".

Agenda Wieczoru Biznesowego:

18.00-18.15 Rejestracja uczestników

18.15-19.15 Arkadiusz Śmigielski Społeczna odpowiedzialność biznesu.

19.15-21.00 Networking

Link do rejestracji i zakupu biletów

https://evenea.pl/event/wieczorybiznesowespolecznaodpowiedzialoscbiznesu/

W ostatnich czasach jednym z ważniejszych tematów, z którymi borykają się firmy w naszym regionie jest problem z rekrutacjami pracowników.

Braki personelu potrafią utrudnić lub powstrzymać rozwój firmy, nie wspominając o stratach jakie firmy ponoszą przy nieudanych lub przedłużających się rekrutacjach.

Faktem jest to, że rynek pracy się mocno zmienia, zmienia się mentalność i świadomość kandydatów, co od firm wymaga zmian w planowaniu rekrutacji oraz w komunikacji z kandydatami. 

Rozwiązaniem tych problemów na pewno może być wiedza od ludzi, którzy koordynują rekrutacje i sprawiają że obie strony są zadowolone - zarówno pracodawcy jak i pracownicy.

Jedną z takich osób jest Tomasz Rudnik, z pochodzenia Słupszczanin, twórca Akademii Rekrutacji, który obecnie doradza zarówno firmom jak i kandydatom jak się wspólnie "dogadać" i rozpocząć współpracę. W przeszłości pracował jako headhunter w Polsce i za granicą, oraz zdobył lwią część doświadczenia w firmach i korporacjach.

Tomaszem poprowadzić 11 lutego (wtorek) kilkugodzinne warsztaty, na których:

  • omówi problemy z jakimi borykają się firmy w tym temacie,
  • dostarczy szerszą perspektywę - co działa na obecnym rynku, a czego należy unikać przy rekrutowaniu
  • przeprowadzi Was przez proces planowania pozyskania pracownika tak, aby mieć jak najmniej niespodzianek i strat
  • pokaże Wam jak układać rozmowę rekrutacyjną tak, aby "odsiać" kandydatów którzy nie tylko nie pasują, ale mogliby też być zagrożeniem dla spójności zespołów w firmie
  • powstanie plan działania dla Was, który pomoże uniknąć strat czasu i pieniędzy.

Poznajcie Tomasza, niech sam opowie wstępnie dlaczego ten temat jest tak istotny dla firm:

https://youtu.be/XsIa3DIQitE

Za kilka dni prześlemy kolejne video, z którego dowiesz się więcej jakie dokładnie problemy i rozwiązania będą Ci przedstawione.

Korzyści z takich warsztatów będzie dużo, natomiast liczba miejsc jest ograniczona (z racji że to jest praca warsztatowa).

Dlatego, w pierwszej kolejności informację  o warsztatach otrzymują firmy członkowskie SIPH, dla których przygotowaliśmy ofertę specjalną. Bilet wstępu w cenie 250,00 zł. od osoby. Oferta będzie ważna do 29.01.2020 r. Od 30.01. 2020 r. bilet wstępu będzie kosztował 350,00 zł.

Jeżeli już teraz wiesz, że ten temat będzie dla Ciebie istotny - zrezerwuj miejsce.

  • Jeżeli potrzebujesz usłyszeć więcej - prześlij nam Twoje pytanie: jakie problemy z rekrutacjami występują w Twojej firmie, na które chcesz usłyszeć rozwiązania na warsztatach
  • Albo - poczekaj na kolejne video ze szczegółami :)

 Jest to zupełnie nowa inicjatywa w naszym regionie, nie jest dla nikogo tajemnicą, że firmy radzące sobie lepiej z rekrutacjami szybciej rosną w siłę i przewagę nad konkurentami.

Wniosek z tego jest prosty - niewiele firm stać na to, aby taką wiedzę zignorować.

Podsumowując, obejrzyj video z powitaniem, zarezerwuj sobie miejsce na warsztatach 11 lutego, napisz do nas aby przedstawić to na czym Ci najbardziej zależy.